03 Aralık 2005

Un Kurabiyesi
















Bu kurabiyeyi kendimi bildim bileli bizim evde Belgin Ablam yapardı.Ben de hazır yerdim tabi.Aslında en kolay kurabiye bu galiba.Tarifine bakınca bana hak vereceksiniz. Çok basit ve çok lezzetli.Yarım saat içinde pişiyor.İşte dar zamanlarda imdadıma yetişen bu kurabiyenin tarifi...

MALZEMELER
1 Paket eritilmiş margarin
10 Kahve fincanı un
1.5 Kahve fincanı pudra şekeri
Kabartma tozu
Vanilya

HAZIRLANIŞI
9 Kahve fincanı unu ve diğer bütün malzemeleri iyice özleşinceye kadar yoğurun.Kalan bir fincan unu ihtiyaç olursa ekleyin.Cevizden küçük parçalar halinde yuvarlayıp şekil verin.180C fırında pişirin.Fırında fazla tutmayın sertleşebilir.Üstü kızarmadan çıkarın fırından.Soğuyunca üzerine bir çay süzeği yardımıyla pudra şekeri ekleyin.Afiyet olsun...

Etiketler:

6 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Uzun zamandır yapmıyordum, bu un kurabiyelerinin ortasına fındık büyüklüğünde karanfilli elma mermelatı koyup pişirince ayrı bir lezzeti oluyor tavsiye ederim...(nisan)

12 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız dedi ki...

Nisancım çok iyi fikir,bir daha kurabiye yaparken marmelat koyacağım.teşekkürler...

12 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız dedi ki...

Kurabiyeleri görünce içim cızzz etti alelacele yapıp yediğimiz günleri ve belginimi hatırlattı. ellerine sağlık beyhancığım nefis görünüyor.

12 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız dedi ki...

Evet Neşe Abla,yazdıkların çok doğru.Bana da aynı şeyleri hatırlatıyor.

12 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız dedi ki...

Gerçekten çok basitmiş, tadı da eminim güzeldir. Ama 1 paket margarin olmasa :(

12 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız dedi ki...

Burcucum margarin konusunda haklısın.Kurabiyelerde mecbur kullanıyoruz.Koca tepsiden 2-3 tane anca yiyebilir bir insan.Bunu düşününce rahatlıyorum.(payına düşen margarin miktarı oldukça az oluyor bu durumda :)

12 Aralık, 2005  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa