01 Ocak 2006

HAVUÇLU YOĞURTLU PATATES


MALZEMELER

3-4 Adet haşlanmış patates
2-3 Adet havuç
sarımsak
pulbiber
sıvı yağ
yoğurt
salça
tuz

HAZIRLANIŞI

Haşlanmış patatese biraz tuz ekerek çatalla ezin,bir borcama veya servis yapacağınız tabağa yerleştirin.Rendelediğiniz havuçları az yağlı bir tavada sarımsak ekleyerek rengi değişene kadar pişirin.Pişirdiğiniz havuçları patateslerin üzerine yayın.Ayrı bir kapta hazırladığınız sarımsaklı yoğurdu da havucun üstüne dökün.En üstüne de pişirdiğiniz sosu (yağ,salça ve pulbiberi) şekil vererek ekleyin.
Malzemelerin miktarını istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz,afiyet olsun.

Etiketler:

12 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Saglikli, mutlu ve bereketli bir yil dilerim.
Sevgiler

22 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sulu Böreği Nazo Cumartesi günü yapmış.Çok güzeldi.Hep beraberdik.Buda çok güzel gözüküyor.Hem pratik hem nefis.

22 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız dedi ki...

Manolya'cım,senin de yeni yılın kutlu olsun.

Nefiscim keşke ben de yanınızda olsaydım,böreğin güzel olduğuna çok sevindim.

22 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız dedi ki...

ben ekince sitemi ziyaret etmişsiniz bende iadeyi ziyarette bulunayım dedim...
ancak siteniz karşıma çıkınca gözlerim yerinden fırladı:)
muazzam yiyecekleri görünce:)
sitenize bir daha kolay kolay gelmem sanıyorum zor yutkundum ha:)
neyse şaka bir yana sizinde yeni yılınız kutlu olsun...
sağolun varolun efendim...

22 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız dedi ki...

Güzel bir bloğun samimi bir anlatımın var Beyhan. Yaptıkların da çok leziz görünüyor. Allah ağız tadını bozmasın.Görüşmek üzere sevgiyle ve hoşçakal.

22 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız dedi ki...

Amire'cim hoşgeldin,bloğumu beğendiğine sevindim her zaman beklerim.
Sevgili Akçahan,bloğum hakkında yazdıklarınıza çok sevindim,çok teşekkürler.

22 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız dedi ki...

Çok severi bu salatayı nefis olur herkese tavsiya ederim!
Ellerine sağlık canım...

22 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız dedi ki...

aklıma getirdin bu tarifi teşekkür ederim....bu akşam yemeğinin yanına yapayım bari :))))

22 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız dedi ki...

Bayıldım Beyhancım, süper görünüyor :) Hem patatese hem de havuca bayılırım. Sarımsaklı yoğurt zaten herşeye lezzet katar. Bu durumda bunu yapmaktan başka çare kalmadı. Ellerine sağlık:))

22 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız dedi ki...

Devler gibi eserler bırakmak için, karıncalar gibi çalışmak lazım.

22 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ev perisi,sinemcik ve göznuru teşekkürler yorumlarınız için.
Burcu hemen dene bence,çok basit ve çok lezzetli.

22 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız dedi ki...

Beyhancım Allahım nihayet:)))Pazar gününden beri sayfana girmeye çalışıyorum bayramını kutlamak için en sonunda ne yapayım diye düşünürken bloğa sana kutlama mesajı ve blog error gösteriyor diye yazdım:)))İnanılmaz güzel bir tarif tam bana göre hakikaten,nefiste görünüyor şimdi defterime yazacağım.))))
Kurban bayramınızı da kutluyor nice sağlıklı,huzurlu,bereketli,mutlu bayramlar diliyorum.Çokkkk sevgilerimle.Love u arkadaşım:))))Çok düşüncelisin çokkk teşekkürler çokkk duygulandım:))))Atkı da super olmuş bende knifty knitterımla bir şey deniyorum değişik olacak :)))Az sonraaaa:))))mail yazsaydım bari dimi:))))

22 Şubat, 2006  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa