22 Eylül 2007

RAMAZAN SOFRALARI ETKİNLİĞİ

KABUNE (ETLİ PİLAV)



Ramazan sofraları konulu etkinliğin sahibi,sevgili Süheyla.(Diyalog yemekleri) Gerçekten güzel bir konu seçmiş,çok teşekkür ediyorum ve kolay gelsin diyorum.
Bloğumu takip edenler,bu iki tarifimi daha önce gördüler.Bu tarifleri iftar sofralarına çok yakıştırdığım için yeni bir tarif denemektense,bu tariflerimi bir kez daha hatırlatmak istedim.
Kabune,çok özel bir düğün pilavıdır.Ispartalılar iyi bilirler:) Tarif burada.

CEVİZ TATLISI



Ceviz tatlısı,canım annemin tarifidir.Şerbetli bir tatlı olmasına rağmen,ne kadar hafif olduğunu tarifi deneyince anlayacaksınız.Malzeme listesi ve tatlının hazırlanışı bu sayfada.

Etiketler:

14 Yorum:

Blogger GULENAY dedi ki...

Daha dun gece yedim etli pilav:)muthis oluyor.

22 Eylül, 2007  
Blogger cafe gusto-Serpil dedi ki...

Sevgili Beyhan ellerine sağlık her ikisi de çok lezzetli görünüyor.
sevgiler...

22 Eylül, 2007  
Blogger serinmavi dedi ki...

Pilavsız ve tatlısız iftar olurmu? Çok yakışan lezzetler seçmişsin canım...Ellerine sağlık...Selamlar...............

23 Eylül, 2007  
Anonymous Berrince dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım.
Sevgiler,

www.berrince.com

24 Eylül, 2007  
Blogger yaren dedi ki...

Cevizli tatlin cok lezetli görünüyor.Iftar sonrasi ikram edebilinecek cok güzel bir tatli.Pilav da cok harika.Ellerine saglik

24 Eylül, 2007  
Blogger Hesna dedi ki...

Beyhancığım ceviz tatlısına bayıldım doğrusu. Yapılışıda çok kolaymış. İlk fırsatta denemek istiyorum eline sağlık.

Hesna

24 Eylül, 2007  
Blogger Beyhan dedi ki...

Afiyet olsun Gülenay.Bence de:))
*****
Teşekkür ederim Serpil'ciğim.
*****
Sağol Serinmavi.Ben bu yıl nedense pek tatlı yiyemiyorum iftarda.

24 Eylül, 2007  
Blogger Beyhan dedi ki...

Teşekkürler Berrin'ciğim.Ben sana yazamıyorum senin sayende görüşüyoruz.Sağol arkadaşım.
*****
Yaren teşekkürler.Gerçekten ikisi de tam iftarlık lezzetler.Ceviz tatlısını bayram için de tavsiye ederim.
*****
Dene Hesna'cığım.Bir ölçüden yap ama oldu mu? Kalabalık değilseniz yeter bir ölçü.sonucu da haber verirsen sevinirim.

24 Eylül, 2007  
Blogger damak tadı dedi ki...

Beyhan'cığım,her ikiside nefis görünüyor canım.Benim aklım halen cevizlide..))

Anneciğinin ve senin ellerine sağlık canım.

Sevgilerimle.

24 Eylül, 2007  
Blogger munevver dedi ki...

Bu pilavı daha önceki yayımlamandan biliyorum Beyhan. Sevdiğim pilavlardan. Ceviz tatlısı da denenmeli. Hem de çok kolay. Şekillendirmeyle uğraşılmıyor. Annenle senin ellerinize sağlık.

Sevgiyle, Nane Limon.

25 Eylül, 2007  
Blogger lavantin dedi ki...

Sevgili Beyhan, ellerine sağlık. Pilav çook güzel görünüyor.
Tatlı da bol ceviz tadıyla harika olmalı.
Selamlar...

26 Eylül, 2007  
Anonymous Belgin dedi ki...

Ablacigim,ellerine saglik sahane görünüyor pilavin ve annecigimin tatlisi.hele birde beraber otursaydik o sofraya ..... tadina doyulur muydu hic....

28 Eylül, 2007  
Blogger Beyhan dedi ki...

Gül benim de bu günlerde aklımda ceviz tatlısı.Siz fındıktan biz cevizden vazgeçemiyoruz tatlılarda.
Teşekkürler canım,öpüyorum seni...
*****
Münevver Ablacığım çok haklısın şekil verme derdi yok bu tatlıda, acayip pratik.Hoşça kalın...
*****
Lavantin ikisi de okadar lezzetli ki anlatamam.Tavsiye ediyorum hepinize.Sevgilerimle...

29 Eylül, 2007  
Blogger Beyhan dedi ki...

Ablacımmm...Senin de ellerine sağlık.Az mı yedim senin o lezzetli pasta böreklerini? Çok hakkın var üzerimde,nasıl ödenir bilmem.Seninle birlikte yiyip içmeye,konuşmaya,gülmeye çok ihtiyacım var.
Annemiz de iyileşti artık,sen gelince keşkekleri,kaymak baklavalarını yapar,hepimizi oturtur yine etrafına inşallah.
Özledik seni,hem de çokkkk...

29 Eylül, 2007  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa